Pasaulyje gerai žinomas elektroninis sportas neaplenkė ir Lietuvos. Dėl technologijų proveržio keičiantis žmonių įpročiams ir pomėgiams sportas įgavo ir nestandartinę – elektroninę formą. Europoje ir JAV esantys universitetai organizuoja specialius elektroninio sporto modulius ir studijų programas, renka aukštųjų mokyklų rinktines ir organizuoja turnyrus skirtus studentų bendruomenei.
Gruodžio 16 d. Kauno kolegija atidarė esporto akademiją, kuri leis sujungti skaitmeninio pasaulio ir mokslo potencialą. LFF yra viena pirmųjų federacijų tarp visų UEFA narių, kurie kartu su partneriais įkūrė esporto akademiją. „Ši erdvė yra studentų laisvalaikio praleidimo zona. Akademijoje įrengtos penkios žaidėjams skirtos vietos bei viena vieta skirta esporto dėstytojui. Pamatinė akademijos įkūrimo idėja – organizuoti Kauno kolegijos vidaus esporto turnyrus bei atrankas į nacionalinio lygmens rinktines.
Džiaugiuosi bendradarbiavimo su Lietuvos futbolo federacija tęstinumu. Mūsų bendras tikslas – tarptautinė esporto projektinė veikla, į kurią planuojame įtraukti studentus, dėstytojus ir socialinius partnerius“, – teigė Kauno kolegijos Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedros vedėjas dr. Andrius Brusokas.
Lietuvos futbolo federacijos generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius taip pat džiaugėsi bendradarbiavimu su Kauno kolegija ir tikisi, kad esporto akademija padės išauginti jaunus profesionalus.
„Matome, kad šiuolaikiniam jaunimui esportas yra viena iš galimybių realizuoti save. Planuojame rengti čempionato atrankas ir tikimės čia užsiauginti savo jaunąją kartą elektroninio sporto erdvėje, kuri vieną dieną atstovaus mūsų nacionalinę rinktinę ir Lietuvą Europos ar Pasaulio čempionatuose. Labai smagu, kad Kauno kolegija parodė iniciatyvą šiai veiklai“, – akcentuoja Edgaras Stankevičius.
LFF yra pirmoji sporto federacija šalyje, turinti esporto skyrių ir turėsianti oficialią virtualią futbolo rinktinę, kuri varžysis eEuro 2020 čempionate.