Lietuvos futbolo federacija

Rėmėjai ir partneriai

Lietuvos futbolas kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų populiarumą

2021-11-09

Lietuvos futbolas kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų populiarumą

Partnerystę su sporto organizacijomis vis daugiau bendrovių įvardija kaip vieną sėkmingiausių komunikacijos ir rinkodaros sprendimų. Spalio mėnesį atlikta Lietuvos futbolo federacijos (LFF) rėmėjų ir partnerių apklausa parodė, kad Lietuvos futbolo rėmimas pateisina verslo organizacijų lūkesčius, didina prekės ženklų žinomumą, padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir prisideda prie verslo rezultatų gerinimo.

LFF rėmėjų ir partnerių apklausa atskleidė, jog net 75% bendrovių teigia, kad Lietuvos futbolo rėmimas tapo neatsiejama jų veiklos dalimi, o partnerystė su LFF atperka jų organizacijos lūkesčius.

„Džiaugiamės sėkmingomis partnerystėmis ir galimybe Lietuvos futbolui kurti vertę šalies verslui, skaičiuojančiam apčiuopiamus bendradarbiavimo rezultatus. Teigiami partnerių įvertinimai rodo, kad efektyviai siekiame atsižvelgti į kiekvieno rėmėjo individualius tikslus ir poreikius, esame stiprus komunikacijos ir rinkodaros partneris, formuojame vertę kuriančius rėmimo paketus bei suteikiame papildomų naudų, neįeinančių į rėmimo paketus. Ir toliau sieksime pažangos ir tobulinsime sprendimus, norint kurti tvirtas ir rezultatyvias Lietuvos futbolo ir verslo partnerystes”, – sako LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius.

Jis pažymi, kad LFF jau žengia į esporto rinką ir jau netrukus savo rėmėjams bei partneriams pasiūlys naujus produktus šioje srityje.

 

Augina prekės ženklų žinomumą ir gerina verslo rezultatus

Atlikta apklausa parodė, jog net 75% bendrovių skaičiuoja, kad Lietuvos futbolo rėmimas didina jų prekės ženklo žinomumą, populiarumą ir patikimumą. Daugiau nei pusės apklaustų įmonių teigimu, partnerystė su LFF jų organizacijai padėjo pasiekti tikslinę auditoriją ir potencialius klientus.

Pasak su LFF jau trejus metus bendradarbiaujančios lažybų bendrovės „Optibet“ atstovės Gretos Žudytės, partnerystė su Lietuvos futbolu padeda didinti jų prekės ženklo žinomumą tikslinei auditorijai – sporto aistruoliams.

„Futbolo organizacijos yra strateginė „Optibet“ partnerystė visose Baltijos šalyse. Tad ne veltui Lietuvos futbolo federacija buvo pirmieji mūsų partneriai iš sporto pasaulio kai „Optibet“ pradėjo veikti Lietuvoje. Nors didesnė bendradarbiavimo dalis sutapo su neįprastu ir sudėtingu laikotarpiu, tai tik dar aiškiau parodė čia dirbančių žmonių atsidavimą ir sugebėjimą greitai prisitaikyti. Laikome partnerystę sėkminga ir viena iš svarbių dedamųjų, padedančia įsitvirtinti Lietuvos rinkoje“, – teigia G. Žudytė.

Beveik 63% LFF rėmėjų teigia, kad partnerystė su Lietuvos futbolu taip pat prisideda prie jų verslo rezultatų gerinimo ir pardavimų augimo.

Didžiausios ir ilgiausiai Lietuvoje veikiančios loterijų bendrovės bei Lietuvos futbolo rėmėjos „Perlas Network“ marketingo direktorė Renata Mozūraitė pažymi, kad ilgalaikis šalies sporto rėmimas jų prekės ženklui leidžia pasiekti itin gerų ir apčiuopiamų rezultatų.

„LFF vertiname kaip profesionalų ir patikimą partnerį. Būdami socialiai atsakingi ir remdami įvairias sporto iniciatyvas, mūsų įmonė gauna įvairiapusės pridėtinės vertės ir grąžą, grįžtančią su klientų pasitikėjimu bei didesniu atpažįstamumu“, – sako R. Mozūraitė.

Svarbiausia – partnerio dėmėsys ir vertę kuriantis rėmimo paketas

Visos LFF rėmėjų ir partnerių apklausoje dalyvavusios įmonės nurodė, kad joms itin svarbi jų prekės ženklo reklama LFF organizuojamų renginių vietose ir erdvėse, beveik 90% didelę reikšmę teikia vertę kuriančiam rėmimo paketui bei jų prekės ženklo pavadinimo ir logotipo matomumui.

75% Lietuvos futbolo rėmėjų apklausoje pažymėjo, kad labai vertina LFF nuolat teikiamą dėmesį kaip komunikacijos ir rinkodaros partnerio, o kartu – suteikiamą galimybę savo darbuotojams nemokamai dalyvauti LFF renginiuose.

Beveik 63% bendrovių atskleidė, kad joms itin didelę reikšmę turi Lietuvos futbolo rėmimo įtaka jų prekės ženklo žinomumo, populiarumo ir patikimumo didinimui. Tokia pati dalis bendrovių taip pat nurodė, kad LFF, formuodama rėmimo paketus, parenka tinkamiausiais komunikacijos ir reklamos priemones, atsižvelgiant į jų verslo tikslus ir auditoriją, o kartu suteikia galimybę kurti ryšius su suinteresuotaisiais.

Daugiau nei pusė Lietuvos futbolo rėmėjų itin reikšmingu laiko LFF iniciatyvumą ir siekį nuolat ieškoti bei suteikti papildomų rėmimo naudų, neįeinančių į rėmimo paketą.

Sporto organizacijų rėmimas neabejotinai kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų žinomumą ir pasiekti potencialius klientus, prisideda rezultatų gerinimo ir pardavimų augimo.

„Lietuvos futbolas ir toliau sieks kurti naujas vertes tiek esamiems, tiek potencialiems rėmėjams bei partneriams, o kartu būti verslui stipriu komunikacijos ir rinkodaros partneriu“, – teigia LFF generalinis sekretorius.

 

Susijusios naujienos