Lietuvos futbolo federacija

Rėmėjai ir partneriai

Plečiasi Lietuvos futbolo federacijos ir „Optibet“ bendradarbiavimas

2022-02-11

Plečiasi Lietuvos futbolo federacijos ir „Optibet“ bendradarbiavimas

2019 metais prasidėjęs bendradarbiavimas tarp Lietuvos futbolo federacijos ir lažybų bendrovės „Optibet“ pratęsiamas dar dvejiems metams.

Pasak LFF generalinio sekretoriaus Edgaro Stankevičiaus, tokia stipri partnerystė su generaliniu rėmėju turi labai teigiamą įtaką LFF darbui.

„Labai džiaugiamės pratęstu bendradarbiavimu su „Optibet“. Turint tokį stiprų generalinį rėmėją, kaip federacija galime nuveikti daugiau ir pakilti į aukštesnį lygį. Kai pradėjome šį bendradarbiavimą „Optibet“ dar buvo visai naujas prekės ženklas Lietuvos rinkoje, tad labai smagu, kad augame kartu“, – kalbėjo E. Stankevičius.

„Optibet“ yra labai svarbi didžiausių Lietuvos futbolo federacijos renginių  dalis – Lietuvos futbolo apdovanojimų ir LFF supertaurės, taip pat aktyviai prisideda ir prie kitų federacijos veiklų. 

Praėjusį sezoną „Optibet“ taip pat tapo ir generaliniu A lygos rėmėju, o ši partnerystė yra pratęsiama ir ateinančiam sezonui.

„2022 metų sezonas bus labai intensyvus, jo metu klubai ir asociacija susidurs su iššūkiais keliant į viršų lygos produkto kokybės kartelę. Labai džiugu, kad ir toliau bendradarbiausime su „Optibet” – tai įvertinimas ir tuo pačiu naujas stimulas visai komandai.

Generalinio rėmėjo dėka turime daugiau galimybių investuoti į kokybiško čempionato turinio kūrimą, kuris, tikimės, taps dar patrauklesnis patiems klubams, žiūrovams ir kitiems potencialiems lygos partneriams”, – kalbėjo Lietuvos futbolo klubų asociacijos A lyga prezidentas Janas Nevoina.

Šis bendradarbiavimas išsiplečia ir toliau – „Optibet“ tampa ir LFF Pirmos lygos generaliniu rėmėju, tad nuo ateinančio sezono čempionatas persivadina į „Optibet Pirma lyga“.

„Optibet“ Baltijos regiono vadovės Gretos Žudytės teigimu, parama futbolui yra viena iš „Optibet“ strateginių krypčių Baltijos šalyse.

„Optibet yra vis dar ganėtinai naujas prekės ženklas Lietuvoje ir LFF buvo pirmieji mūsų partneriai iš sporto pasaulio, tad labai smagu, kad nepaisant sudėtingų aplinkybių, pirmasis partnerystės etapas buvo kokybiškas ir bendradarbiavimas tęsiasi toliau.

Matome, kad bendras susidomėjimas futbolu Lietuvoje sparčiai auga. Vis dėlto, daugiau dėmesio susižeria stipriausios lygos ir garsios komandos, o vietinis futbolas dažnai yra visuomenės nepelnytai nuvertinamas. Lietuvos futbolo komandos pradeda taikyti vis daugiau naujovių, atsiranda ryškesnių talentų, bendras šio sporto lygis auga ir tai motyvuoja toliau būti šio svarbaus pokyčio dalimi.

Kalbant apie bendrą futbolo sistemą, partnerystę išplėsti dar labiau ir prisidėti prie „Optibet Pirmos lygos“ atrodė logiškas kitas žingsnis. Tikime, kad šitokia kompleksinė parama įvairioms sistemos dalims duos geriausią rezultatą,“ – pasakojo G. Žudytė.

Susijusios naujienos