UEFA Grow tradiciškai rūpinasi visomis savo asociacijomis, bendradarbiauja su jomis bei padeda įvertinti pokyčius.
Lyginant 2016-2019 metų statistiką, matyti ryškus federacijos svetainės prestižo padidėjimas. Net 3 iš 5 futbolo sirgalių teikia prioritetą LFF svetainei bei pirminę informaciją randa joje. Taip pat sustiprėjo Facebook media kanalo įtaką, beveik pusė futbolo aistruolių (49%) teigė, jog pagrindinę informaciją randa Lietuvos futbolas Facebook paskyroje.
LFF įvaizdį gerokai pagerino ir tai, jog Lietuvai atiteko galimybė organizuoti FIFA pasaulio salės futbolo čempionatą. Daugelis futbolo aistruolių tai įvertino teigiamai, sakydami, jog tai puiki galimybė supažindinti vietinę futbolo bendruomenę su salės futbolu. Taip pat FIFA pasaulio salės futbolo čempionatas bus pirmasis bet kokio tipo FIFA turnyras, kuris bus organizuojamas Lietuvoje. Tai yra didelis įvertinimas ir pasitikėjimas tiek iš FIFA atstovų, tiek iš pasaulio futbolo bendruomenės. Tokio tipo projektai, kaip FIFA pasaulio salės futbolo čempionatas, gali pagerinti esamą infrastruktūrą bei pagerinti LFF įvaizdį visuomenėje bei medijoje.
Taip pat pastebimas vaikų susidomėjimas futbolu. Per paskutinius tris metus vaikų susidomėjimas bei įsitraukimas futbolu išaugo 3%.
Paskutinius kelerius metus didžiulis dėmesys suteikiamas moterų futbolui – stiprinamas moterų A lygos prestižas, rengiamos atviros moterų futbolo treniruotės tiek mėgėjoms, tiek profesionalėms. Nuo 2016 metų susidomėjimas nacionaline moterų futbolo rinktine išaugo 6 procentais. Toliau siekiama, kad moterų futbolas užimtų kuo didesnes pozicijas Lietuvos futbole.
Šios iš UEFA GROW programos gautos išvados yra labai svarbus atspirties taškas toliau vykdant ir plėtojant LFF veiklą bei nustatant prioritetines sritis.